skip to Main Content

www.lrytas.lt
Olga Dainytė
2019-07-25

Skirtingiems klientų segmentams pritaikomi projektai, jiems siūlomos įvairios pridėtinės vertės ir sparčiu tempu augantys pardavimai. Būtent taip galima apibūdinti visą pirmąjį pusmetį Vilniaus nekilnojamojo turto rinkoje stebėtą ir toliau besitęsiančią situaciją. Ji puikiai iliustruoja ir klientų, ir kompanijų brandą – pirmieji jau nebenori pirkti tik keturių sienų, o antrieji tai puikiai supranta, tad siekia visapusiškai pateisinti keliamus lūkesčius. Išsirinkti ir įsirengti naują būstą – svarbus gyvenimo etapas, pareikalaujantis solidžių investicijų tiek laiko, tiek ir finansų prasme. Pastebėję dominantį variantą klientai įvertina daugybę skirtingų aspektų: patį būstą, supančią aplinką, lokaciją mieste ir įvairias vystytojo siūlomas pridėtines vertes. Pasirinkimo galimybės sostinėje iš tiesų didelės – čia suskaičiuojame net apie 5,5 tūkst. dar neparduotų naujos statybos butų ir kotedžų. Tuo metu stabilios arba augančios vilniečių pajamos leidžia jiems palyginti drąsiai svarstyti apie pirmojo būsto įsigijimą arba jo pakeitimą nauju, taip pagerinant savo gyvenimo sąlygas. Jeigu tokios tendencijos išsilaikys ir toliau, tikėtina, kad didelė dalis šių būstų šeimininkus ras per 11 mėnesių.

Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bustas/nekilnojamasis-turtas/2019/07/25/news/vilniuje-siuo-metu-siuloma-per-5-5-tukst-nauju-bustu-pagal-ka-rinktis-11237136/?utm_source=lrExtraLinks&utm_campaign=Copy&utm_medium=Copy